
Kako bi podržali mikro, mala i srednja poduzeća u provedbi digitalizacije i digitalne transformacije poslovanja, objavljen je Poziv za upis pružatelja usluga u Katalog u okviru Poziva „Vaučeri za digitalizaciju“
Poziv je namijenjen pružateljima usluga koji će biti predmetom vaučera za digitalizaciju.
Poduzetnici će moći odabrati pružatelja usluga iz Kataloga objavljenog na web stranici Ministarstva gospodarstva i održivog razvoja. Katalog omogućava lakši pristup prihvatljivim pružateljima usluga i ubrzava dodjelu vaučera. Ako posjedujete odgovarajuća znanja, iskustvo i kapacitete, prijavite se za upis u Katalog pružatelja usluga i budite dio ovog značajnog pothvata!
Predmet Poziva
Mikro, mala i srednja poduzeća (MSP) koja se prijavljuju na Poziv „Vaučeri za digitalizaciju“ izabrat će pružatelja usluge iz Kataloga pružatelja usluga koji će biti objavljen na web stranici Ministarstva gospodarstva i održivog razvoja ili drugoj odgovarajućoj platformi.
MSP-ovi koji će se prijavljivati na Poziv „Vaučeri za digitalizaciju“ moraju izabrati pružatelja usluge iz Kataloga pružatelja usluga.
Prihvatljivi pružatelji usluga moraju ispunjavati sljedeće kriterije:
- Imati namjanje jednog (1) zaposlenog na puno radno vrijeme
- Registrirani najmanje dvanaest (12) mjeseci prije podnošenja prijave za upis u Katalog
- Registrirani za pružanje usluga sukladno NKD-u 2007 u području:
- J 62 Računalno programiranje, savjetovanje i djelatnost povezane s njima
- J 63.1 Obrada podataka, usluge poslužitelja i djelatnosti povezane s njima, internetski portali
- M 70.2 Savjetovanje u vezi s upravljanjem
- M 73.2 Istraživanje tržišta i ispitivanje javnoga mnijenja
- P 85 Obrazovanje (vezano za Vaučer za poboljšanje digitalnih vještina)
- Imati najmanje tri (3) reference za usporedivu izvršenu uslugu
- Posjedovati autorska prava/licence za sve aplikacije/softver koji koristi u okviru usluge koju pruža
- Imati najmanje jednog (1) zaposlenog stručnjaka na puno radno vrijeme. Zaposleni stručnjak mora imati ili najmanje 3 godine djelovanja u navedenom području ili iskustvo s najmanje 5 usporedivih projekata
UVJETI ZA REFERENCE
Potvrđena referenca mora sadržavati najmanje:
- Naziv i sjedište tvrtke koja potvrđuje referencu (klijent), te naziv (ime i prezime) zakonskog zastupnika klijenta
- Naziv i adresu tvrtke ili stručnjaka na koju se referenca odnosi
- Opis i vrijednost pružene usluge te web poveznicu (ako postoji)
- Iskustvo/ocjenu klijenta o pruženoj usluzi
- Ime i prezime i kontakt podatke (telefon, e-mail) osobe koja potpisuje referencu (klijent)
- Datum potvrđene reference
- Potpis klijenta
Pružatelj usluga može biti upisan u Katalog pružatelja usluga vezano uz sljedeće vaučere:
- Vaučer za poboljšanje digitalnih vještina
- Vaučer za strategiju digitalne transformacije
- Vaučer za digitalni marketing
- Vaučer za dijagnostiku kibernetičke otpornosti (cybersecurity)
- Vaučer za složena digitalna rješenja
Sve potrebne informacije i prijavnu dokumentaciju možete pronaći na: https://mingor.gov.hr/javni-pozivi-i-natjecaji-7371/javni-pozivi-i-natjecaji-ministarstva/otvoreni-javni-pozivi-i-natjecaji/7390